We bieden een breed scala aan merken in diverse prijsklassen, zodat we zowel bedrijven als particulieren altijd de juiste werkkleding en werkschoenen kunnen bieden. We selecteren onze merken zorgvuldig, omdat we geloven dat je een merk en zijn producten echt moet kennen om ze te kunnen verkopen. Daarom verkopen we alleen producten die we zelf uitvoerig hebben bekeken en getest. Vrijwel alle producten worden rechtstreeks vanuit ons eigen magazijn in Wijk bij Duurstede verzonden, wat bijdraagt aan een snelle levering.
Een persoonlijke benadering staat bij ons hoog in het vaandel. We zijn er trots op dat onze klanten deze benadering waarderen, iets wat in de online wereld niet altijd vanzelfsprekend is. We zien onze klanten niet als een (order)nummer, maar echt als klant, en zo behandelen we elke bestelling. Nieuwe klanten maken ons blij, maar het maakt ons nog blijer als ze terugkeren!"
-
ONZE MISSIE
Elke professional in Nederland beroepsmatig kleden met onze specialistische kennis, deskundig advies en een persoonlijke benadering.
-
ONZE VISIE
Bijdragen aan veilige en comfortabele omstandigheden voor werkend Nederland.
Hoe het begon
-
2010-2012
In 2010 is Wear2work ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en eind 2010 kwam ook de eerste webshop online. Het ‘assortiment’ bestond uit drie soorten werkbroeken en vijf modellen werkschoenen. De eerste jaren werd er vooral veel energie gestoken in het ontdekken van Google en het internet. De verkoop verliep via de webshop en via klanten in de showroom van een bedrijf waar Daniel bij in zat.
2013-2014
In 2013 is Daniel fulltime met Wear2work aan de slag gegaan en begon de zoektocht naar een bedrijfsruimte. De bedoeling was om te verhuizen in november, maar dit kwam letterlijk en figuurlijk in een stroomversnelling, door het bezoek van een tornado. Het dak van het oude magazijn was er afgewaaid en er was veel waterschade. Daardoor verhuisde we eerder dan gepland. De maandag na de storm, begon de eerste werkneemster bij Wear2work.
-
2013-2014
2014-2017
Vanaf januari 2014 werd de winkel ook toegankelijk voor spontaan bezoek. In 2015 werd de compleet nieuwe webshop ontworpen en gelanceerd. De eerste grote verbouwing vond plaats in 2016 en er kwam een stuk magazijn bij van 500m2. De winkelruimte werd groter en een deel van het oude magazijn werd omgebouwd tot kantoor.2018-2019
In 2018 waren we weer uit onze jas gegroeid en heeft de grootste verbouwing tot nu toe plaatsgevonden. We kregen de beschikking over een extra gedeelte van 250m2 en hebben daar direct een extra etage ingezet voor de kantoren en de kantine. De kantoren beneden werden afgebroken en de ruimte van de winkel werd vergroot naar 285m2. Dat is net zoveel als de complete bedrijfsruimte in 2014. In 2019 is het logo aangepast van grijs naar ons opvallende oranje kleur! -
2020
In 2020 veranderde de wereld door Corona en viel ook bij ons alles stil, maar gelukkig begonnen na twee weken de orders weer binnen te stromen. Bijna elke maand verbraken we verschillende records en werd het uiteindelijk een succesvol jaar ondanks alle beperkingen. Door Corona hadden leveranciers moeite met producten uitleveren, waardoor wij besloten nog meer voorraad in huis te nemen en daarvoor een extra magazijn te nemen.2021
In het eerste half jaar verdubbelde bijna alles ten opzichte van 2019. Weer werden er weer verschillende records verbroken. In 2021 zijn we ook begonnen met ons eigen merk: “W2Wear” en is de bedrijfsvorm omgezet naar een B.V. -
2022
In 2022 vierden we ons 12,5-jarig jubileum groots! Nog meer goed nieuws in 2022; de webshop in België live gegaan, namelijk Wear2work.be. In dit jaar werd ook de drukkerij aangepakt. Een nieuwe transferprinter is geïnstalleerd waarmee we razendsnel logo’s kunnen printen voor het bedrukken, om deze te kunnen neerzetten hebben we de drukkerij verbouwd. Daarnaast is er een nieuwe dubbele pneumatische transferpers bijgekomen, om nog meer bedrukkingen te kunnen doen.2023
In 2023 gebeurde er veel. Zo hadden we voor het eerst meer dan 20 Wear2workers. Ook zijn we gestart met een nieuw KMS-systeem waarmee onze zakelijke klanten eenvoudig direct kunnen bestellen. Bovendien hebben we een online spaarsysteem gelanceerd, waarmee klanten via onze webshop punten kunnen sparen voor kortingen. De winkel heeft een metamorfose ondergaan. Onze dameshoek is verplaatst, wanden geverfd en de balie is vernieuwd en voorzien van een nieuwe 3D logo! Ook hebben we dit jaar samen met onze leverancier Texet een eigen Printer Prime magazine uitgebracht om te versturen naar bedrijven in de regio. Als laatste hebben we onze eerste ‘Wear2work open dag’ georganiseerd om klanten en leveranciers te bedanken voor de samenwerking en mensen uit te buurt te laten zien dat we meer zijn dan “Het winkeltje op de hoek”.