banner-image

Ruilen en retourneren

Is je maat niet goed of wil je toch liever een andere kleur? Dit is geen probleem! Wij ruilen je product gewoon voor je om! Vul het retourformulier in en stuur je bestelling retour. Je pakket kun je inleveren bij een pakketdienst naar keuze. Wij zorgen voor de omruiling!

Voldoet je product toch niet helemaal aan de verwachting? Dan kan je met het meegeleverde retourformulier je product retourneren naar ons. Wij zullen binnen 1 tot 3 werkdagen je aankoopbedrag terugstorten op je rekening.

Wij nemen alleen producten retour die ongedragen zijn en de originele kaartjes en/of labels bevatten.

Je kunt ook je bestelling gratis retourneren of omruilen in onze winkel in Wijk bij Duurstede.

Retourneren kan binnen 100 dagen.
Download hier het retourformulier.

Ik wil een artikel omruilen voor een andere maat of ander artikel:
Het retour sturen van je bestelling is voor eigen rekening. Je pakket kun je inleveren bij een pakketdienst naar keuze.
De verzendkosten voor het versturen van het vervangende artikel betalen wij. Je kan je bestelling ook gratis omruilen of retourneren in onze winkel in Wijk bij Duurstede.

Ik wil artikelen terugsturen en mijn geld terug:
Het terugsturen van je bestelling is altijd voor eigen rekening. Je pakket kun je inleveren bij een pakketdienst naar keuze.
Wij storten het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele bezorgkosten) binnen 1 tot 3 werkdagen terug op je rekening.

Zodra wij je retour ontvangen hebben, verwerken we deze dezelfde dag in ons systeem. Je ontvangt hier een bevestiging van in de e-mail. Als het vervangende product op voorraad is, wordt het dezelfde dag nog verzonden. Heeft het artikel een langere levertijd? Dan nemen wij even contact met je op!

Je kunt je product ook gratis komen omruilen in onze winkel in Wijk bij Duurstede

Zodra wij je artikel retour hebben ontvangen wordt dit verwerkt en ontvang je hier een bevestiging van in de mail. Het aankoopbedrag wordt binnen 1 tot 3 werkdagen teruggestort op je rekening.
Wanneer je je bestelling met iDEAL betaald hebt, wordt het aankoopbedrag teruggestort via onze betaalprovider Pay.

Zodra wij je artikel retour hebben ontvangen verwerken wij dit in ons systeem. Je ontvangt hiervan een bevestiging in je mail. In deze e-mail staat alle aanvullende informatie over je retour.

Heb je ervoor gekozen om je producten om te ruilen, dan zullen wij de nieuwe producten zo snel mogelijk versturen voor je.
Is hier een bijbetaling voor nodig, dan ontvang je hiervoor nog een aparte mail met daarin een betaallink waarmee je de bijbetaling kunt voldoen.

Indien je hebt gekozen om het geld terug te laten storten op je rekening, dan ontvang je de creditfactuur in je email en zal het bedrag binnen 1 tot 3 werkdagen teruggestort worden op je rekening.
Had je gekozen voor Billink achteraf betalen? Dan melden wij bij Billink het product retour.

Contact

Contact informatie en bedrijfsgegevens

Wear2work B.V.
Molenvliet 1A
3961 MT Wijk bij Duurstede
Telefoonnr.: 0343-410110
email: info@wear2work.nl
KVK: 83639950
BTW nummer: NL862943590B01
Ibannummer: NL56RABO0105992305

Whatsapp: klik hier

Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 18:00 uur.

Onze winkel in Wijk bij Duurstede is geopend op maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 13:00 uur.

Telefoon: Als je telefonisch contact opneemt op maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 uur en 18:00 uur, dan krijg je direct een medewerker aan de lijn die je verder helpt.
E-mail: Wij streven er naar om een e-mail binnen twee uur te beantwoorden.
Live Chat en Whatsapp: Je vraag wordt binnen onze openingstijden binnen een paar minuten beantwoord.
Via social media: Wij streven er naar om binnen een paar uur op je berichtje te reageren.

Bestellen

Het bestellen bij ons gaat in drie gemakkelijke stappen!
stap 1:
Kies het product wat jij graag wilt hebben in de juiste maat, kleur en hoeveelheid. Plaats dit product of de producten in de winkelwagen.
stap 2:
Ga naar de kassa en rond de bestelling rechtsboven in af.
stap 3:
Vul je persoonlijke gegevens in en kies de gewenste verzend- en betaalmethode. Heb je al een account bij ons? Dan kan je meteen inloggen en sneller de bestelling afronden.

Kom je er niet helemaal uit? Plaats dan je bestelling via info@wear2work.nl

Dat kan zeker! Zolang de bestelling nog niet door ons verstuurd is kun je deze altijd wijzigen of annuleren. Om een bestelling te wijzigen of te annuleren kan je contact opnemen met onze klantenservice. Dit gaat het snelste via de telefoon 0343-410 110, want dan kunnen wij de wijzigingen/annulering direct doorvoeren. Uiteraard kun je ons ook een bericht sturen, wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Je krijgt van ons een bevestigingsmail als de bestelling gelukt is. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Indien je hebt gekozen voor Billink achteraf betalen dan kan het zijn dat je wel een bestelbevestiging ontvangt in je email maar dat de betaalwijze is afgekeurd door Billink. Helaas hebben wij geen inzicht in de reden hiervan. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met Billink. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer 010-4141473. Mocht je hulp nodig hebben dan helpen wij je uiteraard graag!

Ja, dat kan zeker! Wij leveren aan zowel bedrijven als particulieren.

Bezorgen

Voordat je je bestelling plaatst zie je op de productpagina direct wat de levertijd van je product is. Selecteer eerst je maat en/of kleur, staat hier een groen bolletje bij? Dan is het product direct leverbaar. Bestel je op werkdagen voor 17:30 uur, dan heb je je bestelling de volgende dag in huis. Op zaterdag voor 12:30 uur besteld, is maandag in huis.

Staat er een oranje bolletje? Dan wordt de levertijd getoond, meestal is dit 1 tot 3 werkdagen. Staat er een i’tje bij je maat? Dan wordt de leverdatum getoond.

Bestel je meerdere aantallen van hetzelfde product en zijn niet alle aantallen op voorraad? Dan krijg je hiervan een melding in je winkelwagen.

Verzendingen binnen Nederland
Bij bestellingen boven de €75,- excl. BTW betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €75,- excl. BTW wordt er €5,95 in rekening gebracht.
Verzendingen naar België
Bij bestellingen boven de €99,- excl. BTW betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €99,- excl. BTW wordt er €7,95 in rekening gebracht.
Verzendingen naar Duitsland
Bij bestellingen boven de €99,- excl. BTW betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €99,- excl. BTW wordt er €9,95 in rekening gebracht.
Verzendingen binnen Europa
Wij kunnen je bestelling naar elk land in Europa versturen voor je. Voor de verzendkosten naar de andere landen binnen Europa die niet hierboven genoemd zijn kun je even contact opnemen met onze klantenservice.
Afhalen winkel Wijk bij Duurstede
Wij hebben een fysieke winkel gevestigd op de Molenvliet 1a in Wijk bij Duurstede. De bestelling kan je gratis bij ons afhalen in de winkel. Wij nemen contact met je op als de bestelling voor je klaarligt!

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging in de email. Ook ontvang je nog een aparte mail met een link naar de status van je bestelling.
Zodra wij je bestelling verstuurd hebben, ontvang je per mail een Track & Trace code van PostNL. Klik op deze link in de mail om je zending te kunnen volgen.

De bezorger komt de volgende dag nog een keer langs. Mocht je de bezorger dan weer missen, dan is dat ook geen probleem. Jouw pakketje wordt dan naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt gebracht. Je hebt dan 1 week de tijd om het daar op te halen. Mocht het na 1 week nog niet opgehaald zijn, dan wordt het pakketje naar ons retour gestuurd. Let op! Vergeet niet je identiteitsbewijs mee te nemen als je het pakketje gaat ophalen bij het PostNL afhaalpunt.
Staat er in je track en trace dat je bestelling wel bezorgd is maar heb je niks ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen een onderzoek voor je laten starten door Postnl en zij helpen je zo snel mogelijk verder.

Wij werken met lage marges en proberen deelleveringen daarom zoveel mogelijk te beperken. En het is ook nog eens beter voor het milieu.

Als een artikel uit je bestelling een langere levertijd heeft dan aangegeven op de website, dan informeren wij je hier altijd over. Je ontvangt hier een bericht van in je mail en onze klantenservice zal ook nog eens contact met je opnemen. Wij kijken graag met je naar een oplossing. Vaak kunnen wij een alternatief artikel leveren.

Mocht je wel graag een deellevering wensen, dan brengen wij bij orders onder de € 150,00 excl. btw de verzendkosten van € 5,95 in rekening.

Betalen

Wij bieden onderstaande betaalmethoden aan:

  • Ideal
  • Creditcard
  • Vooruitbetaling per bank
  • Paypal
  • Bancontact
  • Achteraf betalen via Billink

Jazeker! Onze webwinkel is ssl-beveiligd. Je bestelling wordt bij ons verwerkt, maar de betaling wordt door onze betaalprovider Pay verwerkt. Op deze manier verloopt je betaling helemaal veilig. Wij voldoen aan de AVG wetgeving.

Via ideal, creditcard, bancontact en paypal wordt je betaling direct verwerkt na afronding van je bestelling.
Via vooruitbetaling per bank duurt het verwerken van de betaling 1 dag langer.
Met achteraf betalen via Billink wordt je bestelling direct verwerkt en betaal je achteraf binnen 14 dagen.

Je kan bij ons Wear2work cadeaubonnen bestellen. Met deze cadeaukaart kun je je online bestelling betalen. Je kan hiermee ook betalen in onze fysiek winkel in Wijk bij Duurstede. Betalen met andere cadeaukaarten is niet mogelijk.

Garantie

Wij verkopen producten van goede kwaliteit van de beste merken. Het kan helaas wel eens voorkomen dat door een productiefout het product eerder kapot gaat dan je zou mogen verwachten. Wij geven zes maanden garantie op productiefouten. Dit geldt uiteraard alleen bij correct gebruik van het gereclameerde artikel. Gebruikersfouten en slijtage verschijnselen zijn uitgesloten van garantie. Klachten die buiten de garantie termijn van zes maanden vallen zullen niet in behandeling worden genomen.

Het is natuurlijk heel vervelend als je een klacht hebt over onze producten. Wij willen je dan ook graag verder helpen en je een gewenste oplossing bieden.

Stuur een mail naar info@wear2work.nl met een duidelijke klachtomschrijving en foto's van het probleem. Maak ook een foto van het labeltje, hier staat een productiecode op. Hiermee kunnen wij sneller je garantieaanvraag verwerken. Vermeld hierbij je naam en factuur/ordernummer zodat wij de garantietermijn kunnen controleren. Wij nemen vervolgens contact op met de producent die de klacht zal gaan beoordelen.
Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Stel je dit niet op prijs? Dan kun je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Je kunt bij ons niet je producten laten repareren. Als je kapotte product binnen de garantie periode valt, dan sturen wij je een vervangend product. Sommige merken kiezen ervoor om je product laten repareren in plaats van dat je een vervangend product ontvangt. In dit geval duurt het wat langer voordat je je product weer retour ontvangt.

Onze producten worden zorgvuldig gecontroleerd voordat ze verstuurd worden naar je. Heb je toch een beschadigd product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen je een retourlabel mailen waarmee je het beschadigde product gratis kunt retourneren. Je ontvangt uiteraard een nieuw product

Maten en Maattabellen

Bij alle bovenkleding wordt dezelfde maataanduiding gebruikt als bij je vrijetijdskleding. Bij de werkbroeken is dit niet altijd het geval.
Op de productpagina’s van de werkkleding staat bij elk product een maattabel. Als je hier op klikt zie je de afmetingen van de verschillende maten en wordt er uitgelegd hoe je jouw maat het beste kunt opmeten. Ook vind je op de productpagina een maathulp, "wat is mijn maat?". Vul hier je gegevens in en binnen een paar klikken berekenen wij je maat.

Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!

Op de productpagina’s van de werkkleding staat bij elk product een maattabel. Als je hier op klikt zie je de afmetingen van de verschillende maten en wordt er uitgelegd hoe je jouw maat het beste kunt opmeten. Ook vind je op de productpagina een maathulp, wat is mijn maat? Vul hier je gegevens in en binnen een paar klikken berekenen wij je maat.

De maten van werkschoenen zijn in principe gelijk aan je eigen schoenmaat. Mocht een bepaald model groter of kleiner vallen dan vermelden wij dit altijd bij het product. Staat er niks vermeld dan kun je gewoon je eigen maat aanhouden. Twijfel je en wil je toch graag je maat opmeten? Neem dan een zooltje uit een goed zittende schoen en meet hiervan de lengte en de breedte op. Je kunt nu contact opnemen met onze klantenservice en zij zullen je verder helpen.

Bij alle producten staat de maattabel op de productpagina. Je kunt ook je maat per merk op zoeken. Bekijk hier al onze maattabbellen van onze verschillende merken.

Winkel Wijk bij Duurstede

Onze winkel in Wijk bij Duurstede is geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 13:00 uur. Je bent van harte welkom!

Wij hebben alle producten die bij ons op de website staan ook in onze winkel. Je kan bij ons langskomen om te passen en je product gelijk meenemen naar huis. Mocht niet alles op voorraad zijn dan kunnen we het voor je bestellen en kan je het op een later tijdstip ophalen. Wij kunnen het ook nasturen aan je.
Wil je zeker weten dat het product op voorraad is voordat je naar onze winkel komt? Bel dan even naar onze klantenservice, zij kunnen dit gelijk checken voor je!

Jazeker! Wij adviseren je graag bij ons in de winkel. Heb je vragen over de producten of over normeringen? Welk product past het beste bij de werkzaamheden die je doet? Of wil je meer informatie over het bedrukken van je werkkleding? Onze collega's staan voor je klaar met advies en een kopje koffie!

Dat kan zeker! Is je product niet naar wens? Of heb je toch liever een andere maat of kleur? Je kan je online bestelling retour brengen naar onze winkel. Hier kan je gelijk je product omruilen, of als je je geld terug wilt is dit ook geen probleem! Door je bestelling retour te brengen naar onze winkel, betaal je ook geen verzendkosten voor het retour sturen van je pakket.
Om zeker te weten dat de juiste maat of kleur op voorraad is, kan je altijd van te voren even telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Is je product niet direct op voorraad? Dan bestellen wij dit voor je, geen probleem!

Bedrukken en borduren

Bij het bedrukken van je werkkleding printen wij je logo uit en bedrukken deze met een hittepers rechtstreeks op je kleding. Dit is mogelijk op alle soorten materialen.

Bij het borduren van je werkkleding wordt je logo met een borduurmachine op de kleding geborduurd. Dit is niet bij elk logo mogelijk. Is je logo te gedetailleerd of bevat het kleine tekst? Dan adviseren wij om je kleding te laten bedrukken.

Wil je meer advies over het bedrukken of borduren van je werkkleding? Kijk dan hier voor meer informatie of neem even contact op met onze klantenservice! Zij helpen je graag!

Wij hebben een eigen textieldrukkerij in Wijk bij Duurstede. Wil je de kleding laten bedrukken? Je ontvangt altijd eerst een digitale proef van je bedrukking. Ben je akkoord? Dan hanteren wij een productietijd van 5 tot 7 werkdagen. Mocht je het sneller nodig hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee!

Wanneer je je kleding wilt laten borduren duurt dit iets langer. Ook bij het borduren van je werkkleding ontvang je eerst een digitale proef van je borduring. Na akkoord op de proef is de productietijd voor het borduren van je werkkleding ongeveer 10 werkdagen.

Je kunt je logo mailen naar bedrukken@wear2work.nl. Wij controleren altijd eerst of je bestand bruikbaar is. Om de kwaliteit van de bedrukking te waarborgen, hebben wij een vectorbestand in type EPS (.eps) of AI (.ai) nodig. Soms kan een goed opgebouwd PDF bestand ook voldoen. Een .jpg of .png bestand is niet altijd bruikbaar. Dit is een afbeelding en bij het printen hiervan zal je logo minder scherp zijn. Soms kunnen wij dit wel omzetten voor je. Weet je niet zeker of je het juiste bestand hebt? Wij kijken graag even met je mee!

Bij het laten ontwerpen van je logo heb je als het goed is alle juiste bestanden ontvangen van de designer. Mocht je toch twijfelen, wij controleren het graag voor je. Heb je helemaal geen bruikbaar bestand? Dan kunnen wij tegen geringe kosten een correct bestand voor je aanmaken.

Ja, dat kan zeker! Na ontvangst en controle van jouw logo maken wij altijd eerst een digitale proef voor je. Hierop kan je zien hoe de bedrukking eruit komt te zien op de door jouw bestelde kleding. Ook de afmetingen en de kleuren van je logo staan hierop vermeld. Na je akkoord op de digitale proef gaan wij pas je kleding bedrukken of borduren.