- Lorem ipsum
Mijn Account
- Hoe maak ik een account aan?
- Waarom zou ik een account aanmaken?
- Hoe werkt BTW verleggen?
Als je BTW voor je bestelling wilt verleggen, kan je inloggen met een bestaand account of maak je een account aan. Bij het aanmaken of bewerken van je klantaccount is het belangrijk om op de volgende punten te letten;
- Geef aan dat je een buitenlandse klant bent door het juiste land te selecteren. Dit kan door op de Nederlandse vlag te klikken bij het telefoonnummer onder 'Account informatie'.
- Zorg dat je bij "Type klant" de optie Zakelijk selecteert.
- Doordat je Zakelijk hebt geselecteerd, verschijnt er een extra kopje met 'Bedrijfsgegevens'. Vul de gevraagde gegevens volledig in.
- Vanaf nu kan je (ingelogd) BTW-vrij kopen bij Wear2work! Uiteraard wordt het BTW-nummer ook op de factuur vermeld.Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!
- Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
- Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?